Grave gemaal van Sasse

29 juli 2022 - Nijmegen, Nederland

Wij staan na 2 dagen in Gassel te hebben gestaan nu weer in Grave. Gassel is heerlijk rustig, er komt geen mens voorbij, lekker aan de Maas alleen het gras is wat hoog. Wij stonden precies tegenover de Overasseltse molen zeldenrust, leuk uitzicht! Inmiddels is het electrische raam van de panda ook gerepareerd en kan ik weer gewoon op het knopje duwen ipv het raam naar beneden en boven schuiven 😊 gisteren zijn wij weer in Grave belandt en Perry en Lisa staan in Overasselt om de laatste zonnepanelen er op te zetten. Dat gaat eenvoudiger bij Lambert, alles bij de hand 😉 wij blijven hier nog even want het weekend is het foodtruck festival in Grave op de loswal, dat gaan wij bezoeken met Perry, Lisa en de kids. Ik heb weer weekend, heerlijk 😍 en dan nog 1 weekje werken en dan is het vakantie 🥳 gisterenavond zijn wij heerlijk gaan douchen/ zwemmen in Beers bij de plas. Het water is daar kouder dan in de Maas. Wel heerlijk verfrissend zo'n koele duik. Ook hebben we voor het eerst weer rumicub gespeeld, dat is lang geleden. Het bevalt ons nog prima, tot een volgende keer 👋🏻