Nog 4 nachtjes slapen en dan gaan werken weer, ga je mee?

29 november 2016 - Heumen, Nederland

De stress loopt weer hoog op en wij kijken dan ook erg uit na ons weekje Portimao. Even weer voelen hoe Hoe het was en even afsluiten van het werk. Voor de 2de keer in mijn leven weer in het vliegtuig, alweer 27 jaar geleden. Vandaag heb ik een mijter geknutseld voor de sinterklaasduik die Perry, Berrie en Creag gaan maken. Ook heb ik 2 pieten mutsjes gescoord en als ze 5 december te water gaan, dan komt de foto uiteraard op mijn reisverhaal. Ik ben benieuwd of al mijn volgers automatisch weer bericht krijgen dat ik weer begonnen ben met schrijven. Tevens de eerste keer dat we Bitch een week lang niet zien, hopelijk denk ik er niet teveel aan en houd ze nog van ons als we terug komen. Ik schrijf dus nog een weekje aan mijn Portugal avontuur aan en wie weet volgen er nog meer avonturen. Het gevoel wat ik op vakantie had heb ik helaas niet lang vast kunnen houden, daarvoor moet ik denken ik echt verhuizen. 22 graden is het nu nog daar en wie mij goed kent weet dat het voor mij super is. Ik ben benieuwd, jullie ook? Vlieg dan maar mee. Liefs Monic

1. Rosa Loeffen:
    29 november 2016
    Ik ga je uiteraard weer volgen!! Kus Rosa
  2. Louise Peeters:
    2 december 2016
    Wij volgen jullie uiteraard!!!
    Veel plezier alvast en natuurlijk houdt Bitch nog van jullie als jullie terug zijn!!!!!
    Liefs van de Peetertjes.....