wat begon als een sprookje
11 september 2016 - Veghel, Nederland
Wat begon als een sprookje veranderde al gauw in een mooie roman. Echter op de terugweg begon het meer op een spannende triller te lijken en zelfs werd het genre nog even een horrer. Maar zoals aan elk elk goed boek eindigt het dan toch met een happy end! Bedankt dat jullie met ons mee zijn geweest op reis, tijd om uit te stappen, we zijn THUIS! !!
Het was met recht een reis om nooit te vergeten
Het was met recht een reis om nooit te vergeten
1 Reactie
-
Maria Janssen:11 september 2016Welkom thuis weer! xxxx

