uiteten met ADHD ers
5 september 2016 - Portimão, Portugal
Het was knots gezellig vanavond, erg druk, maar vooral leuk. Er wordt een hoop gedold onder elkaar en er hangt een gezellig sfeertje! We hebben heerlijk gegeten en een bakkie koffie na en gaan dan op advies een ijsje halen bij de Italiaan. De rij voor het ijs staat tot op straat en het personeel bakt er duidelijk niets van, maar dat mag de pret niet drukken, het is het wachten meer dan waard! We zitten gezellig op het stoeprandje ons ijs op te eten en keren dan allemaal huiswaarts. Bitch is blij dat we er weer zijn en samen lopen we nog een rondje. Het was weer een leuke dag, we hebben ervan genoten.

