Vissen in Vinkel

1 augustus 2025 - Vinkel, Nederland

Uiteindelijk was het zo ver, we gingen vissen in Vinkel. Er kwam hier en daar wat tussen, maar met Rick , Richelle, Gerrie, Ferri en Eric ging het vissen door. Het duurde echt maar heel even en Ferri had er al drie te pakken, een diamant steur en twee karpers. Wij duurde erg lang met opbouwen, ik moet natuurlijk alles naar de waterkant sjouwen en dan Eric ophalen dan opbouwen voor hij voor de eerste keer in kan gooien. Het opbouwen ging niet zo soepel en Ferri kwam te hulp schieten om te helpen, erg lief. Daar gooide hij de eerste keer uit, het was gelukt! Het gaat helaas minder goed dan vorige keer in Schijndel, maar toch heeft hij meerdere karpers weten te vangen. Toen kwamen Perry en Lisa toch nog langs en hij veranderde het een en ander aan de opbouw en Eric ging de een na de ander en had er weer plezier in 😍 zo fijn om die samenwerking ook te zien, Perry heeft engelengeduld en Eric wordt er zekerder en rustig van. Dag 1 was dus geslaagd! Nu sta ik klaar om naar Zeeland te rijden, Eric ligt moe en voldaan te slapen en ik schrijf en dan plan ik mijn route naar Burg Haamstede dus gordels om, we gaan vertrekken ❣️

Foto’s

6 Reacties

  1. Rosa Loeffen:
    1 augustus 2025
    Oh ik was al zo benieuwd hoe t vissen van Eric was gegaan! Super fijn om te lezen dat ie veel gevangen had en er weer plezier in kreeg!! Goed vervolg van jullie reis, heb de gordel al om🤩😘
  2. Monic Boerboom:
    1 augustus 2025
    Doe de gordelaar af, we zijn aangekomen op onze slaapplek, 10 minuten nog maar naar Corine en Trix, wij hebben er zin in. Slaap lekker en tot schrijfs 😘
  3. Coby en Louise:
    1 augustus 2025
    Oh, fijn dat hij plezier heeft gehad!
    Succes onderweg!
  4. Monic Boerboom:
    1 augustus 2025
    Dankjewel veilig aangekomen 10 minuten voor de eindbestemming, morgen weer een vers verhaal 😘
  5. Maria Janssen:
    1 augustus 2025
    o wat fijn dat Eric zon fijne visvangst heeft gehad en toch nog plezier, dat is voor jou ook fijn lieverd. Geniet van de reis en hopelijk geniet Eric nog wat na morgen van de fijne dag. Liefs en groetjes van ons Cees en Maria
  6. Monic Boerboom:
    1 augustus 2025
    Inmiddels in Zeeland aangekomen, morgenvroeg op bezoek na 6 jaar bij de dames van de camping die tegenover ons stonden. Erg leuk en we hebben er zin in. Ik denk dat hij de hele nacht nog aan het vissen is 🤣😘 groetjes terug van ons