Vissen in Vinkel
1 augustus 2025 - Vinkel, Nederland
Uiteindelijk was het zo ver, we gingen vissen in Vinkel. Er kwam hier en daar wat tussen, maar met Rick , Richelle, Gerrie, Ferri en Eric ging het vissen door. Het duurde echt maar heel even en Ferri had er al drie te pakken, een diamant steur en twee karpers. Wij duurde erg lang met opbouwen, ik moet natuurlijk alles naar de waterkant sjouwen en dan Eric ophalen dan opbouwen voor hij voor de eerste keer in kan gooien. Het opbouwen ging niet zo soepel en Ferri kwam te hulp schieten om te helpen, erg lief. Daar gooide hij de eerste keer uit, het was gelukt! Het gaat helaas minder goed dan vorige keer in Schijndel, maar toch heeft hij meerdere karpers weten te vangen. Toen kwamen Perry en Lisa toch nog langs en hij veranderde het een en ander aan de opbouw en Eric ging de een na de ander en had er weer plezier in 😍 zo fijn om die samenwerking ook te zien, Perry heeft engelengeduld en Eric wordt er zekerder en rustig van. Dag 1 was dus geslaagd! Nu sta ik klaar om naar Zeeland te rijden, Eric ligt moe en voldaan te slapen en ik schrijf en dan plan ik mijn route naar Burg Haamstede dus gordels om, we gaan vertrekken ❣️


Succes onderweg!