Toch nog niet🤣

24 oktober 2023 - Vitoria-Gasteiz, Spanje

Gisteravond kwam rond 19.00 uur Sander van Michelle hier langs op de camperplaats, hij is opweg naar Nederland voor een 10 jarig jubileum van de sportschool en heeft bij ons zijn eerste stop gehad voor de nacht. Hij kon meteen aanschuiven want ik had een grote pan macaroni gemaakt. Gezellig even een bekende te zien, Gipsy was helemaal gek! Hij is nog even gezellig blijven zitten en toen trok hij zich terug voor de nacht. Hij zou weer vroeg vertrekken vanmorgen, maar vergat dat zijn horloge nog op Portugese tijd stond. Dus hebben we vanmorgen nog even samen koffie gedronken en Sander weer uitgezwaaid. Nu had ik net gepost dat de spullen van de garage binnen zijn, dat klopt wij hadden het goed begrepen echter de sleepwagen kan pas om vier uur en dan is het niet zeker dat ze de camper af krijgen. Wij blijven dus nog een nachtje hier en morgenvroeg om 9.15 uur komen ze ons ophalen 🥳 We moesten dan wel verplaatsen want om 7uur morgenvroeg is het hier de weekmarkt met 92 kramen, wij zijn benieuwd, als ze op tijd klaar zijn dan kunnen we nog net een rondje over de markt maken. Het is gelukt om veilig naar de officiële camperplaats te komen en hier vermaken we ons dus nog maar even, tijd voor een spelletje 🎲🎲🎲🎲🎲🎲 als we weer kunnen rijden dan meld ik mij nog even, fijne dinsdag en tot schrijfs 👋🏻

1. Rosa Loeffen:
    24 oktober 2023