de dag van het slechte weer
25 augustus 2016 - Portimão, Portugal
Gisteravond toen we terug kwamen hebben we nog de video's van Perry zijn duiken gekeken. De golven waren niet 3 maar 5 meter hoog en dat kon je zelfs onder water goed zien. Vooral op de boot zag je het, een kostende Fransman en de boot gaat omhooggevallen en omlaag. Tijdens het filmpje hoor ik ineens dolfijnen geluiden, onder water heeft Perry het niet gehoord en deze keer ook niet gezien, heel apart! Het krioelde ook van de vis en met zijn nieuwe camera band ook heel mooi gefilmd. Voor de liefhebbers, kijk op Facebook, het staat er vast op. Het is vandaag een dag die zonder wolken start, ik ben heel benieuwd of we iets meekrijgen van het slechte weer op zee. De bakker is alweer geweest en ik zit buiten te genieten van een bakje koffie, de mannen liggen nog lekker op bed. Half 10 zijn we weer compleet en gaan we ontbijten en aansluitend loop ik nog even met Botch, gewapend met hoed, zonnebril en handdoek voor over mijn schouders. Gelukkig heeft Botch het ook warm en doet snel haar behoefte. Eric en ik spelen rummi cup en ik kan maar niet winnen van hem. Daarna gaan we voor even wat drinken en dan gaan de mannen even naar sub nauta, Bitch en ik gaan terug naar de camper, te heet nu om te wandelen het is 41 graden. Vanavond wil ik even over de haven wandelen langs de rivier. Heerlijk op blote voeten kan ik daar lopen en er is genoeg te zien en barretjes voor een bakkie of fris. Zondag komt Harrie en Henno ook naar Portimao (Harrie was vorig jaar ook hier met Perry en Henno kwam toen ook een weekje langs. Of het is gedaan met de rust, of het wordt stiller, want de jongens gaan veel duiken samen. We zien het wel als we terug komen van de dolfijnen trip zien we ze vast wel. Voorlopig vind ik alles best, of we nu wel of niet iets ondernemen, het is heerlijk. Als het bevalt op de boot zondag, dan boek ik wel nog een boottocht die langs de kust vaart om alle rotsen te bewonderen. We zullen zien:)
Ik ben gestopt met mussen proberen te voeren want ik lok er alleen grote zee meeuwen mee en dat gaat me weer net te ver, Hi, Hi
Ik ben gestopt met mussen proberen te voeren want ik lok er alleen grote zee meeuwen mee en dat gaat me weer net te ver, Hi, Hi

