Heb ik dat

24 augustus 2016 - Portimão, Portugal

Krijg ik net telefoon dat de dolfijnen trip omgeboekt moet worden omdat ze morgen terrible weather afgeven. Nu moet ik zeggen dat Perry vandaag ook niet in de wrakken kon duiken vanwege enorme golven en gisteren werd hij ook al tegen de wanden van de gangen van het schip geslingerd. Renato van de duikschool gaf al aan dat het nog 1 dag zou duren en dat fit zelden voorkomt. Nu moet ik zeggen dat je er aan land niets van merkt, maar op de boot waren golven van 3 meter hoog zei Perry. Nu worden we niet graag zeeziek dus... nog 4 nachtjes slapen en dan gaan werken hopelijk toch spotten:) werden gaan nu even een boodschap doen en een tosti eten bij VOC Caffè, we hebben geen zin in en hele maaltijd, daar is het nu nog te warm voor, het is nagenoeg windstil, stilte voor de storm denk ik. Bij VOC hebben ze lekker schaduw, dus houden we het daar wel een poosje uit tot het donker is.

5 Reacties

  1. Rosa Loeffen:
    24 augustus 2016
    Wat in het vat zit, verzuurd niet!!! Kumpt goe!! X
  2. Louise Peeters:
    25 augustus 2016
    Ha die Boerboompjes! Wat geweldig om te lezen dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben! Ik wil meteen met jullie ruilen... Moon, je weet ons lekker jaloers te maken met je mooie belevenissen. Ik vind het prachtig dat jullie zo genieten, lekker luieren en helemaal tot rust komen. Geniet nog lekker verder van de komende weken.
    Liefs van ons viertjes!
  3. Louise Peeters:
    25 augustus 2016
    Zondag gaan jullie dus dolfijnen spotten?
  4. Jolanda:
    25 augustus 2016
    Jammer dat het niet doorgaat,dan maar hopen op zondag. Het gaat vast en zeker lukken.xx
  5. Franny en Johan:
    26 augustus 2016
    Koentha Koentha. Eric.hi hi.Zo""zwart.
    De dolfijnen zullen jullie mooiste ervaring worden denk ik spannend hoor allemaal.
    geniet er maar van en vang maar wat voor in mijn vijvertje er zwemt alleen nog een kikker.doej doej groetjes van ons. Veel plezier.