Heb ik dat
24 augustus 2016 - Portimão, Portugal
Krijg ik net telefoon dat de dolfijnen trip omgeboekt moet worden omdat ze morgen terrible weather afgeven. Nu moet ik zeggen dat Perry vandaag ook niet in de wrakken kon duiken vanwege enorme golven en gisteren werd hij ook al tegen de wanden van de gangen van het schip geslingerd. Renato van de duikschool gaf al aan dat het nog 1 dag zou duren en dat fit zelden voorkomt. Nu moet ik zeggen dat je er aan land niets van merkt, maar op de boot waren golven van 3 meter hoog zei Perry. Nu worden we niet graag zeeziek dus... nog 4 nachtjes slapen en dan gaan werken hopelijk toch spotten:) werden gaan nu even een boodschap doen en een tosti eten bij VOC Caffè, we hebben geen zin in en hele maaltijd, daar is het nu nog te warm voor, het is nagenoeg windstil, stilte voor de storm denk ik. Bij VOC hebben ze lekker schaduw, dus houden we het daar wel een poosje uit tot het donker is.


Liefs van ons viertjes!
De dolfijnen zullen jullie mooiste ervaring worden denk ik spannend hoor allemaal.
geniet er maar van en vang maar wat voor in mijn vijvertje er zwemt alleen nog een kikker.doej doej groetjes van ons. Veel plezier.