Nog een nachtje slapen
24 augustus 2016 - Portimão, Portugal
Vanmorgen met z'n alle weer vroeg op, Perry gaat weer duiken vandaag en we drinken gezellig met z'n 3en koffie voor hij vertrekt. Na de koffie als ik me aan het wassen ben toetert de bakker. Gisteren heb ik hem gemist, dus eerst broodjes halen want het brood uit de supermarkt is allemaal gezoet en minder lekker. Dan ga ik op pad met Bitch en we lopen weer eens een ander rondje, dat wordt beloond. Ik kom een enorme vijgenboom tegen en hij hangt helemaal vol met diep paarse vijgen. Het water loopt al in mijn mond als ik ze zie. Helaas hangen ze net te hoog om er een te plukken. Als ik weer verder wil lopen ligt er een voor me op de grond en nog helemaal heel, die gaat dus mee met mij:) onderweg zie ik net als gisteren ook weer een heel klein vlindertje, hij lijkt op onze dagpauwoog, maar dan iets minder gekleurd en ongeveer 1,5cm. Ik probeer er een vast te leggen als ik er weer een zie. Eric is nog even gaan liggen in de koelte binnen en ik zit lekker buiten in de schaduw te schrijven. Vandaag zijn de Wolken weer terug en de wind komt van alle kanten. Ik had voor het slapen gaan nog een wasje gedaan en om 9 uur kan alles alweer de kast in, super. Zo kun je elke dag dezelfde lievelings kleren aan als je wilt.

