eerste duikles van Berrie

4 december 2016 - Portimão, Portugal

Vandaag zijn we vroeg op pad gegaan. Berrie krijgt zijn eerste duikles en aangezien ik de naalden van de insuline spuiten ben vergeten en Perry zijn laadkabel van de telefoon en zijn broekriem. De broek zakt hem letterlijk van zijn kont, dus al met al nood aan de man :) we droppen Berrie bij de duikschool af en gaan met ons vieren op pad. Eerst naar de apotheek, gelijk gelukt, binnen 5 minuten hebben we voor 7 Euro een hele doos naalden! Eric kan in de auto meteen spuiten en de grootste nood is dus over. Op naar continental een groot winkelcentrum. Daar gekomen merken we al snel dat we daar niet krijgen wat we zoeken, maar geen punt, we hebben tot half 1 de tijd voor we Berrie weer op moeten halen. We drinken daar gezellig een bakkie koffie en ik krijg een Portugese specialiteit erbij, jammie lekkerrrr! Op naar het volgende winkelcentrum, handig een auto op vakantie. We komen bij Worten ( soort media markt) en slagen voor de kabel van Perry even verderop vinden ewe de stekker ook en in de tussentijd heeft Eric een broekriem gevonden, alle problemen zijn weer opgelost. We gaan Berrie ophalen en het is prima gegaan vandaag, als de zee niet te ruw is gaan ze alle 3 morgen om 8 uur op de oceaan hun sinterklaasduik doen, ik ben benieuwd. Anders gaan ze naar Alvor voor een zwembad duik. We hebben beren honger en gaan meteen door voor het Brassiliaanse eten bij VOC. Leuk geprobeerd, maar we eindigen allemaal met een tosti, niet te eten was het, Hi, Hi. Daarna gaan we naar de boulevard kijken naar de ruige zee. Berrie geniet erg, leuk om te zien dat ondanks het slechte weer hij helemaal in zijn nopjes is. Vanaf de boulevard besluiten we naar Alvor te gaan langs de kust en nog verder naar het stuwmeer. Super dagje! Moe en voldaan keren we terug naar het appartement

1. Rosa Loeffen:
    4 december 2016
    Moon, niks voor jou om die naalden te vergeten, jij bent dus ook gewoon maar een mens en wat voor een mens!! Een met een gouden hart. Fijn dat jullie daar die spullen hebben kunnen krijgen!!! Liefs Reuzltje
  2. Jolanda:
    5 december 2016
    O jee gelukkig alles kunnen krijgen.xx