De dag van vertrek

4 december 2016 - Portimão, Portugal

Vanmorgen om half 10 Bitch weggebracht naar Tonnie. Daarna naar Rick en Carla en hoppa op naar Eindhoven. Kiss en fly en binnen stonden Perry en Creativiteit al op ons te wachten. We gingen meteen inchecken en al onze bagage werd er uit gehaald Perry had zijn noodmesje om de banden van de backplate van zijnwing vergeten eruit te halen, Eric had het lood van Perry in zijn tas n ik omdat ik 2 potten koffie erin had zitten. Alles mocht gewoon mee, ze wilden het alleen zien. Perry zijn mesje brakaf toen hij het er uit haalde dus die hebben we Mar meteen weggegooid. Op na het volgende station, de rookruimte☺ het vliegtuig had 1 uur vertraging, maar uiteindelijk waren we alle 5 aan boord. Beroep vloog voor de eerste keer en mocht uiteraard bij het raam zitten. Hij heeft heel wat gefilmd! Bij de Pyreneeën lag het ijs op de bergtoppen, prachtig te zien dankzij het heldere weer. Toen de kust van de Algarve in zicht kwam trok de lucht hlemaal dicht. Het was grijs n het regende pijpenstelen. Het viel met bakken de hemel uit toen we aankwamen.
Perry ritselde voor Eric een rolstoel,want hij kon niet meer en toen snel richting de auto verhuur. Aande ene kant scheen de zon alweer enaan de andere kant was een regenboog in de grijze lucht. Het klaarde al gauw op en we gingen op weg naar Portimão. Meteen de duikspullen afgooien, zodat w wat meer plaats hadden in de auto. Berrie zat vanaf het vliegveld al met de hoedenplank voor zijn snufferd.
Op naar het appartement, spullen droppen en weer in de auto naar VOC caffee voor de lekkerste Tosti van Portimao. Gelukkig vonden Creag en Berrie het net zo lekker als wij we werden meteen uitgenodigd om morgen voor een traditioneel Braziliaans buffet langs te komen. 6 euro p.p en daar zeggen wij geen nee tegen, leuk om eens uit te proberen. We gaan na nog een bakkie koffie te hebben gedronken met onze boodschappen die we tegenover VOC gehaald hebben weer terug naar het appartement. Even alles uitpakken en lekker douchen. Eric slaapt al, hij was kapot . De eerst dag zit er voor ons al op en morgen begint Berrie om half 10 aan zijn zwembad duik en Perry en Creag moeten nog een dagje wachten, want morgen zijn er golven van 4 meter hoog voorspeld. Sub Nauta vaart dus niet uit.
Welterusten allemaal en tot morgen

1. Jolanda:
    4 december 2016
    Hoi hoi,ik ga je weer volgen,leuk om al die verhalen te lezen.