De centrale draait en dan....

16 juli 2022 - Cuijk, Nederland

De energie is geregeld en draait vol op, wij kunnen alles gebruiken zonder dat de batterij leeg gaat, wat een feest en dan als het euforisch moment nog bezig is blijkt dat de waterpomp het niet meer doet 😅  elke keer is er weer iets, Eric ontploft bijna van de teleurstelling, hij wilt meteen naar de Wit voor een nieuwe pomp. Ik stel voor dat wij gewoon waterflessen vullen en gewoon lekker naar de waterkant gaan, lekker fris maken en uitrusten. Ik stel voor dat ik om half 10 bij de Wit op de stoep sta en Perry belooft het pompje in te bouwen. Dat slaat Eric niet af, hij parkeert zijn frustratie en gaat met de héle caravaan op pad naar Cuijk. Toen wij vanmorgen wakker werden spraken wij nog eens over het pompje en bij google opzoek naar oplossingen. Uiteindelijk besloten we om het pompje er af te halen en te kijken of er iets te zien was. Het werd weer een ouderwets Mac Gyver momentje, er werd een draad gemaakt om het pompje op de auto accu uit te proberen, van de buiten douche werd de slang gebruikt en een emmer water ernaast. Wat blijkt.... Het pompje is niet kapot, er is iets anders aan de hand 🤔 vervolgens geef ik Perry het boekje van de camper om op te zoeken wat er aan de hand kan zijn aangezien het water via de zijkant wegloopt als je de kraan aanzet. Daar komt de aap uit de mouw, wij zijn die technische snufjes ook niet gewend, blijkt dat de camper bij  vorst zelf de boiler leeg laat lopen én ook als de accu er af is geweest. Kortom, knopje in de garage omzetten en ja, we hebben weer water! 💦 het werd dus toch een mooie dag, zonder stress. Nico komt ook nog even buurten op de scooter en Sandreo wandelt ook nog even aan, zo gaat de dag gaat weer voorbij. Vandaag heeft het hondje van Lisa ook voor het eerst gezwommen, op de arm bij Perry in het water en vervolgens terug zwemmen. Het ging prima en ze rende heen en weer toen ze weer op de grond stond.

Ik werd gisteren ook nog verwend door Perry en Lisa als dank voor alle hulp bij hun feestje. Ik kreeg een grote mand vol met groente, fruit, honing, sapjes en noten, heerlijk allemaal 😋 erg lief en erg lekker!

Hopelijk een rustige avond vanavond, het strand is erg druk nu de vakantie is begonnen erg gezellig het leeft. Tot schrijfs 👋🏻

1. Rosa Loeffen:
    16 juli 2022
    Wat n knapperd die Perry, mooi opgelost, door je eigen MacGyver, geweldig. En nu weer genieten!!
  2. Monic Boerboom:
    16 juli 2022
    Vanavond drinken wij er een op de goede afloop 🥂
  3. Maria:
    17 juli 2022
    Wat een gedoe weer lieverds, maar zo als altijd komen jullie er wel weer uit, jullie zijn echt kanjers xxxxxx Geniet er weer lekker van samen. xxxxxx