dag voor vertrek

9 december 2016 - Portimão, Portugal

Vanmorgen word ik geveld door migraine, ik word wakker met hoofdpijn en als we onderweg zijn word ik misselijk. Jammer maar helaas, ik kan niet mee naar Ferrecudo en Carevoir, Eric brengt mij naar huis en de mannen gaan alleen. Om 4 uur zijn ze terug en halen bij de apotheek medicijnen voor mij,2 uur later voel ik me weer prima! We gaan een hapje eten op de hoek zonder Eric, die zit nog vol van de middag maaltijd. Als we terug komen gaan we nog even afscheid nemen bij VOC. Craig blijft thuis, hij is moe, maar Eric is weer van de partij. Perry speelt een potje darts met de lokale mensen en wij zitten lekker buiten op het terras. De wind is weer helemaal gaan liggen en het is zeer aangenaam. Het is erg gezellig en we kijken terug op een geslaagde vakantie week. Ik heb nog steeds niet alles gezien, dus ik moet weer terug:) november op z'n laatst, ik heb Roos beloofd dat we samen Sara gaan ontmoeten op het strand onder het genot van een glaasje wijn en als ze niet bevalt laat ik ze in Portugal achter, ha, ha.
Morgen om 11 uur moeten wel uit het appartement en om 4 uur moeten we in Faro het vliegtuig in om rond 8 uur te landen. Rick en Carla pikken ons weer op en als alles soepel verloopt, dan zijn we morgenavond rond 9 uur weer verenigt met ons kleine meisie. Slaap lekker allemaal, bedankt weer voor de lieve reacties en leuk dat jullie ons weer gevolgd hebben in ons avontuur. En voor alle nieuwsgierige onder ons.....yes Berrie dit it! Hij is geslaagd voor zijn open water en gaat zondag voor het eerst in Nederland vrij duiken met Perry. Knap gedaan Camping k Kind :)