We gaan naar Bilbao wild kamperen

7 juli 2023 - Bermeo, Spanje

Vanmorgen om 7 uur heb ik een rondje gelopen met Gipsy, lekker in de frisse lucht. Bij thuiskomst wordt Eric ook wakker en we drinken samen koffie en thee. Wat is het mooi hier, nog groemer dan in Frankrijk 😍 ik stippel meteen even de nieuwe route uit. We gaan naar Bilbao waar de tour de France is gestart hoor ik gisteren van Sander. Deze camperplaats is in de natuur bij een stromend berg beekje. De weg er naartoe is al adembenemend en het is maar 1 uurtje rijden, daar blijft het bij vandaag. In het laatste dorpje kijken we voor brood en we vinden een tentje waar we buiten mogen zitten met hond en waar zelfs gerookt mag worden. De bediening is erg  leuk, een vriendelijke jongen die ons graag helpt. We nemen meteen twee vers gebakken broden mee, dan zijn we klaar om de wildernis in te rijden. Toen we aankwamen gingen we meteen kijken, prachtig dat stroompje water wat uit de bergen komt. We wandelen door in de natuur en zien uiteindelijk de waterval. Hij is niet groot, maar wel erg mooi 😍 Eric en Astrid waren achter gebleven en wij lopen weer terug om ons bij hun te voegen. Het water is heerlijk en we besluiten de was van afgelopen week te gaan doen met water uit het stromende beek die uit de bergen komt. In de beek zitten veel donderkopjes ofwel kikkervisjes en we wassen onszelf ook heerlijk in de beek. Wat een zalige plek zo midden in de natuur 😍 We gaan gezellig samen eten, Christ bakt vlees en vis en met satesaus en brood hebben we een complete maaltijd. Het was heerlijk en ook erg gezellig. We wassen met z'n allen af, Astrid wast, ik droog, Eric pakt aan en Christ ruimt op 😉 echt teamwork. Alle was hangt en het is heerlijk warm vandaag, maar drogen doet het nog niet echt. Misschien moeten we nog een dagje extra blijven 😜 of we vanavond nog iets doen..... Geen idee, misschien wel helemaal niets, omdat het mag 🤣 nog een vers kopje muntthee, het groeit hier gewoon in de natuur 😍

Foto's volgen later, ik krijg ze er nu niet op. We zitten slecht in de verbinding, leve de natuur 💜

1. Rosa Loeffen:
    7 juli 2023
    Ahhh, jammer geen foto van de waterval😥
    💋💋💋💋🌹
  2. Monic Boerboom:
    8 juli 2023
    Die komt nog, we hebben hier bijna geen internet 😁💋💜
  3. Melissa:
    8 juli 2023
    Klinkt heerlijk moon! Ik hoopte inderdaad dat er foto’s bij zaten maar helaas… die houden we tegoed! Genieten vandaag weer! ❤️☀️😘
  4. Monic Boerboom:
    8 juli 2023
    We zijn net weer geweest en nog meer foto's 😍 je gaat ze vanzelf zien zodra het internet weer normaal is. We zitten dan ook echt in de wildernis🤣😘