We gaan vertrekken, off grid verder reizen

12 augustus 2022 - Braga, Portugal

Gisterenavond zijn we in Coura naar de kermis geweest, de exploitanten waren ook onze buren op de camperplaats, erg leuk om zo'n familie die door het land trekt met z'n allen te zien werken. Het is in heel Noord Portugal feest met overal overdag folklore en in de avond live muziek, erg gezellig. Toch besluiten we dat dat niet is waarvoor wij komen, we willen de natuur in en echt relaxen. Vanmorgen om 7 uur zwaaien we Michelle en Sander uit, ze moeten terug naar Nederland want Sander moet maandag weer werken en wij.... We plannen een trip in de bergen met watervalletje, erg goed plan vonden wij zelf. Mijn god wat een berg omhoog op het laatste stuk, het leek of er geen einde aan kwam en het werd steeds steiler. Perry zegt, lieve help morgen moeten we ook weer naar beneden, het is echt niet normaal en ook nog smal, je kunt ook niet keren. Boven is wel de beloning een prachtig uitzicht over het dal en een heerlijke plas, vers uit de berg om in te poedelen. Dat is het dan wel weer waard. We eten gezellig samen tosti's van extra dik tosti brood met dubbel ham en kaas, dat maakt de dag compleet. In de avond komen er vier zwerfhonden rond de campers, ze zijn op zoek naar eten. Er zit er een bij die zou ik zo mee willen nemen 😍 ik geef ze geroosterd brood en wat honden snoepjes van Sjaantje. In de avond genieten we van het uitzicht en spelen met koplampjes op een spelletje Yahtzee, erg gezellig dagje. We hebben een reis uitgestippeld van hier naar San Sebastian met allemaal mooie plekjes onderweg het wordt dus stukje reizen, dagje genieten en slapen en dan op naar de volgende plek. Dus we nemen jullie weer mee. Duim voor ons dat we goed de berg af komen 🤞🏻 slaap lekker allemaal en tot schrijfs 👋🏻