Leven als een reiziger

20 juni 2023 - Wijchen, Nederland

Hier ben ik weer, ik ga stoppen met werken 1 juli en wij gaan op reis! Wij leven inmiddels op 2 dagen na 1 jaar op straat en het bevalt goed. We gaan een stapje verder..... Nog 8 dagen werken en dan is het voorbij en gaan we een rondje Zuid Europa maken. Weg van de snelweg en op ons dooie gemak 😍 voor wie het nog niet weet, Bitch is helaas niet meer en inmiddels hebben we Gibsy onze 8 maanden oude Boompoe ofwel vuilnisbakkenras. Ze is vanaf dag 1 in de camper en is gewend om telkens ergens anders te zijn, nieuwe geuren en ook nieuwe vriendjes. Het is een prettig gestoord, lief hondje en we zijn erg blij met haar vrijgevochten karakter. Op 30 Juni eindigt mijn contract en dat vier ik met mijn collega's met een sangria 🍹🍹🍹 avond en dan gaan we 3 Juli zoals het er nu voorstaat rollen. Uiteraard neem ik iedereen die zin heeft weer mee op reis en hou ik jullie op de hoogte van ons avontuur. Ik post even een fotootje van Gipsy, dan weet iedereen over wie ik het heb. Tot snel, je hoort het wel.......👋🏻

1. Rosa Loeffen:
    20 juni 2023
    Yes, ga jullie weer volgen, op reis én op reis🌹💗☀️
  2. Rosa Loeffen:
    20 juni 2023
    Nou dat ging weer lekker met mn woordenboek! Ik ga jullie volgen op reis én op avontuur!!☀️💗🌹
  3. Monic Boerboom:
    🤣 gezellig dat je weer aan boord gaat Roosje. Zie je gauw 😘
  4. Bianca Bronsdijk-ten Hoope:
    20 juni 2023
    Lieve schatten, tuurlijk ga ik jullie volgen op jullie nieuwe avontuur! Wens jullie veel liefs en alle goeds😘💋❤️Geniet van al het moois op jullie pad en vooral van elkaar. Jullie zijn kanjer! Laf jullie, hele dikke kus van mij en ik weet zeker dat MOP jullie volgt vanaf zijn wolk❤️
  5. Sander:
    20 juni 2023
    Ook ik ben héél benieuwd naar de nieuwe avonturen van The Traveling Farmertrees 🤓💞💫🌴
  6. Laura:
    Super leuk dit Monic🤗 Ik ga jullie zeker volgen met jullie avontuur ❤️
    Op naar de Sangria 🍷🥳😘
  7. Monic Boerboom:
    20 juni 2023
    Ja gezellig, van de sangria avond delen we uiteraard alleen vroege foto's 🤣🤣🤣
  8. Monic Boerboom:
    20 juni 2023
    Welkom aan boord Sander, ik hoop deze reis mooie plaatjes te schieten van de natuur om ons heen.
  9. Monic Boerboom:
    20 juni 2023
    Hoi Bianca, tof dat je meereist en of hij aanwezig is, afgelopen weekend waren wij voor het eerst weer in Slijk Ewijk en geloof maar dat zijn aanwezigheid gevoeld is ❤️ zelfs bij het pannekoeken eten . Fijn dat jullie meereizen 😘😘
  10. Malva:
    Leuk Moon. Ik kijk uit naar de verslagen van jullie jonge pensionados! 😁😍
  11. Monic Boerboom:
    20 juni 2023
    Leuk dat je ook meereist Malva, ik moet eerlijk toegeven dat het nog steeds voelt alsof ik gewoon op vakantie ga🤣 na vier weken zal het kwartje wel vallen!
  12. Sylvia:
    20 juni 2023
    Hé monic leuk Gipsy past helemaal bij jullie zoals ik lees wens jullie een hele goede reis en geniet ervan met z'n drietjes succes
  13. Sylvia:
  14. Monic Boerboom:
    20 juni 2023
    Dankjewel, ze past inderdaad bij ons 🤣 leuk dat je meereist Silvia, gaan we na al die jaren toch weer eens samen 😍
  15. Louise en Coby:
    20 juni 2023
    Het wordt weer een mooi avontuur! Wij gaan jullie zeker volgen. Heel veel geluk alvast, dikke knuffel, ook voor Gipsy...
  16. Monic Boerboom:
    20 juni 2023
    Fijn om iedereen die ons lief is mee te mogen nemen 😍 zo krijg ik zin om te vertrekken. Dikke knuffels terug van ons!
  17. Melissa:
    20 juni 2023
    Tuurlijk ga ik je volgen lieve Monic! Wat ga ik jou missen zeg! Maar idd ga k dan toch een beetje met je mee op reis… ❤️… ga er samen van genieten… maar ook uitkijken… een hele fijne, veilige reis samen… eerst nog de sangria avond 🥳 en dan zeggen we “tot snel’” 😜 want het is een groot verlies voor ons in ons team..
    Ik kan voor nu alleen denken aan de dag dat je terugkomt 😬 besef nog niet helemaal dat je ons eigenlijk echt “tijdelijk” gaat verlaten.. maaar ik gun het je zo! Mooie herinneringen maken en heerlijk genieten ☀️🍹… Veeeel liefs Mel! ❤️😘
  18. Monic Boerboom:
    21 juni 2023
    Ahh, snuut wat lief, ik kan het zelf ook niet bevatten. Gelukkig weet ik ook waar ik weet voor terug kom en gaan we samen nog veel gezelligheid beleven. Ik kan toch niet meer zonder jullie 😍jouw 🌹reist mee, ik denk dus elke keer als ik hem zie aan jou❣️ maar volgende week vrijdag gaan we eerst... Allemaal naar de klote 😂🤣😂😘
  19. Brigitte ❤️:
    28 juni 2023
    Lieve Monic,🥰
    Wat een avontuur ga jij aan samen met jouw maatje 👍🏻💪🏻❤️. Ik wens jou/jullie een ongelofelijke mooie, avontuurlijke, prachtige reis toe. Ik/wij gaan jou gruwelijk missen 😔🥲in ons team, maar nog meer als mens, want zoals jij is er maar EEN. Vrijdag proosten 🍷🍷we op het leven, ons samenzijn en jullie reis. Bon voyage en hopelijk tot snel 😘😘
  20. Monic Boerboom:
    28 juni 2023
    Ahh, lieve woorden van een eveneens mooi mens 😍 ik hou ook van jou en eerst heerlijk feesten en voor jullie het weten ben ik weer terug en kom ik een feestje bouwen met jullie 😘
  21. Marion:
    15 juli 2023
    Hey Monic , we zijn benieuwd naar jullie avonturen . Warme knuffel 🥰
  22. Monic Boerboom:
    15 juli 2023
    Lekker blijven lezen dan, we gaan binnenkort weer verder reizen. Nu houden we even vakantie in Coura. Knuffel terug van ons 😘