Nog 2 nachtjes

9 augustus 2016

De camper staat voor de deur, olie gecheckt, scootmobiel staat erop en de laatste boodschappen zijn binnen. Alle mensen die met ons mee mogen reizen zijn op de hoogte en het aftellen is nu letterlijk begonnen. Morgen nog 1 dagje werken en dan ga ik heerlijk de camper inpakken! Wij hebben er enorm veel zin in om voor het eerst in 15 jaar weer eens op vakantie te gaan en hoe. Wie mij goed kent weet dat ik 10 jaar terug al droomde van een camper en dankzij mijn burn out afgelopen jaar vond ik dat het er maar eens van moest komen. Dit is het jaar waarin ik mezelf beloofd heb om liever voor mijzelf te zijn en mezelf eens iets te gunnen, ik doe het dan ook meteen goed :) het huis is bijna aan kant en weer hebben gisteren en vandaag nog gezellig bezoek gehad, ze kwamen ons nog even een goede reis wensen, hoe lief. Genoeg voor vandaag, donderdag meld ik me weer, liefs van de Boerboompjes

1. Carla Verrips:
    9 augustus 2016
    Langskomen lukt niet meer, maar je weet dat we jullie het allerbeste gunnen. Ook dat jullie zeker deze reis verdienen. Dus ook vanuit hier: een hele goede reis en tot over een dikke maand.
  2. Louise en Coby:
    9 augustus 2016
    Heel erg leuk om zo op de hoogte te worden gehouden. Echt ook iets voor jou, Moon! In gedachten zijn wij bij jullie, geniet er met volle teugen van. Jullie verdienen het alle drie om een geweldige reis te maken! Heel veel liefs en dikke knuffels van ons viertjes.
  3. Maria:
    9 augustus 2016
    Heel fijne vakantie lieverds. En hoop dat jullie er ongelooflijk veel van mogen genieten. Heel veel liefs van ons Cees en Maria
  4. Jolanda:
    10 augustus 2016
    Een hele goede reis naar jullie vakantiebestemming,en ga er lekker van genieten met z'n allen.
    Groetjes jolanda en Peter.