We rijden weer

6 augustus 2022 - Lachelle, Frankrijk

Het is 10 uur en we tuffen weer, Parijs ligt 50 km voor ons en met het ontbijt achter de kiezen gaan wij kijken hoe ver we vandaag komen. Het is zwarte zaterdag en als het te druk wordt gaan we van de weg. Volgens de navigatie is Portugal nog 16 uurtjes rijden van ons vandaan. Vannacht om 00:15 uur waren wij in België en zochten een plekje om even te rusten, de parkeerplaats bij het tankstation daar reden wij verkeerd en het werd dus de volgende, hier was enkel een rustplaats zonder tankstation. We dronken gezellig nog wat met z'n vieren en doken toen ons mandje in. Afgesproken om tot half 4 te slapen en dan verder te rijden tot voorbij Parijs. Om half 2 belt Lisa... er stonden 2 mannen bij ons binnen om ons te overvallen en Perry is achter ze aan! Wij vliegen uit bed en gaan naar buiten om te kijken of we iets zien of kunnen doen. De vogels waren al gevlogen en bij Perry en Lisa was niets weg, Perry had ze duidelijk gestoord. Vervolgens wil ik mijn telefoon pakken en zie dat Eric zijn portemonnee er op ligt, deze lag in het kasje. Je snapt het al, de knip is leeg en gelukkig was de buit niet al te groot. Mijn tas hing naast het bed aan de kapstok onder de jas en gelukkig waren ze daar niet aan geweest😅 de schade blijft beperkt, iedereen is klaarwakker dus we rijden door naar Parijs. Een wijze les geleerd, niet meer zonder tankstation een tukkie doen want de deuren waren echt op slot, we hebben niets gehoord en geen schade en toch waren de voordeuren open. Vanaf nu gaan de extra sloten er ook op. De stemming is nog steeds prima, we hebben vakantie en gaan weer lekker verder en het zakje met tolgeld wat ook weg is, doe betalen we wel met de kaart 😉 ze waren echt alleen uit op geld dus verder missen wij niets en gaan vrolijk door 👋🏻

1. Rosa Loeffen:
    6 augustus 2022
    Oh afschuwelijk, die mannen, wat ben ik blij dat Perry en Lisa mee zijn. Extra ogen voor elkaar! Goede reis verder xxxx
  2. Maria:
    6 augustus 2022
    O lieverds wat erg, maar ze waarschuwen hier ook altijd voor ga nooit op een onbewaakte plaats overnachten, een gewaarschuwd mens telt voor twee. Gelukkig viel het allemaal nog mee had veel erger kunnen aflopen. Verder hopelijk geen ellende meer en op naar een fijne vakantie samen xxxxxxxxxxx
  3. Louise Peeters:
    6 augustus 2022
    Jeetje, dat is schrikken zeg! Gelukkig is er niks met jullie zelf gebeurd! Vanaf nu álles doen om jezelf te beschermen, je kunt (bijna) niemand meer vertrouwen, hoe graag je dat ook zou willen.... geniet ervan saampjes. Xxx
  4. Monic Boerboom:
    6 augustus 2022
    Dat gaan we zeker doen! Het is een hele wijze les geweest 😇
  5. Monic Boerboom:
    6 augustus 2022
    Al doende leert men, we worden wijzer en wijzer en karma is een bitch, iedereen niet voor zijn daden 😉 ik ben al dankbaar dat het alleen geld is en dat de pasjes en alles er gewoon nog is. Nu zijn we goed voorbereid 🤞🏻