veranderen van plannen

26 augustus 2016 - Portimão, Portugal

Ik ben weggeweest om de boottocht folder te halen, bij terugkomst heeft Perry een ander idee, scooters huren en een dag rond gaan toeren in de omgeving buiten Praia da rocha. Alvor is bijvoorbeeld het volgende dorpje en daar mogen de honden zelfs in het hoogseizoen gewoon op het strand. Daar heb je ook historische en echte Portugese gebouwen en huizen. Aangezien ik bij de kringloop een afsluitbare reistas had gescoord kan het prima, we nemen Bitch gewoon mee op de scooter. Vanavond gaan we er nog even langs als we gaan eten om iets af te spreken. Misschien doe ik volgende werk wel met Eric alleen de grotto tour of helemaal alleen als de mannen een Engels ontbijt gaan doen, dat Lust ik toch niet en ik word al misselijk als ik er naar kijk. Het staat nog allemaal open, we hadden ook afgesproken om niets te plannen en het te nemen zoals het komt. Enkel de dolfijnen tour en de lagoon van Faro stonden op mijn verlanglijstje. Blijf goed koelen, dat doen wij ook en drink zoveel als je kan:) dat probeer ik ook!