Vervolg

5 december 2016 - Portimão, Portugal

10 uur Perry belt, ze zijn al terug bij de duikshop . Ze hebben een poging gewaagd op de oceaan, maar het zicht is waardeloos, Perry heeft zijn hoofd al gestoten aan de railing van het wrak, hoezo slecht zicht en ze gaan nu kijken wat ze doen. Het zal wel het zwembad in Alvor worden waar ze verder kunnen duiken. Maar, Berrie is iig met de boot de oceaan op geweest en heeftweer iets meegemaakt op zijn vakantie. Ze komen alle 3 terug naar huis, de conditie van het water is te slecht om te duiken. We verzinnen wel iets anders voor vandaag, misschien wel naar aqua het mooie winkelcentrum. De keuze is zo gemaakt. Iedereen stemt in
Terug van aqua, Jezus wat een groot winkelcentrum, ze hadden zelfs Rummikub
Gewinkeld en een broodje gegeten boven op het dak en heerlijk in de zon gezeten, het was gewoon heet
Nu snap ik die overwinteraars. Perry heeft in het winkelcentrum nog een man geholpen van 81 die zijn wachtwoord niet meer wist. Hij overwintert met zijn vrouw van 80 ook hier in Portimão en in Nederland hebben ze een pension in Zeeland, ze werken gewoon nog en gaan als het pension sluit in de winter met de camper naar Portugal, ongelooflijk!
Na het winkelen nemen we nog een kopje koffie bij VOC en dan naar huis.
We spelen een potje Rummikub en dan ga ik schrijven en een beetje bankhangen en Eric houd een middag slaapje.
Het was een prachtige dag vandaag, alleen jammer dat het duiken niét door ging.
Woensdag moeten ze zich weer melden en hopelijk is het zicht hersteld en kunnen ze doen waarvoor ze gekomen zijn... Duiken
Vanavond eten we een uitsmijter en verder zien we wel of we nog wat ondernemen. Misschien een potje airhockey of biljard spelen beneden in de lobby. Tot morgen maar weer
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Louise en Coby:
    6 december 2016
    Wat fijn dat jullie zo genieten, nu nog een wat kalmere zee, dan kan het helemaal niet meer stuk!!