Van alles wat

25 juli 2022 - Heumen, Nederland

De afgelopen dagen hebben wij heerlijk in Overasselt gestaan bij de tempel. Dat is nu al een van onze favoriete plekjes. Het is heerlijk om vanuit je bed de boten langs te zien varen, de vierdaagse langs te zien komen vanuit de camper en zwemmen zoveel je wilt, het water is heerlijk warm. Maisie is ook erg blij met dat privé zwembad en er is altijd wel iemand die met je mee gaat. Echt gezellig zo met 2 campers, dat zouden meer mensen moeten doen. De stroom is trouwens perfect nu, de accu loopt niet meer leeg. Wij hebben nu een aan uit knopje gemaakt voor de navigatie/radio die ging niet echt uit en trok veel stroom. Erg netjes gemaakt, als het knopje rood oplicht dan is de radio nog aan. Het electrische raam systeem is kapot van de Panda, er gebeurt elke dag wel iets, maar het hele onderdeel is al besteld en er is geen hogeschool voor nodig gelukkig. Vrijdag hebben wij Co en Louise een bezoekje gebracht en het was erg gezellig. Nu bereiden wij ons voor op de operatie morgen opname en woensdag OK als het goed is want vanmorgen kregen wij telefoon dat professor Boermeester nog in Spanje is bij haar zieke dochter omdat ze geen vluchten kon krijgen. Nu moeten Perry en Eric eerst nog bellen om 10 uur ipv om 11 uur daar zijn. Hopelijk gaat het allemaal gewoon door.

Vanavond zijn we terug in Heumen en we gaan vroeg naar bed