100% kans op regen☔⛈️

14 oktober 2023 - Coura, Portugal

Gisteren was de weersvoorspelling 100 % kans op regen, ik had uiteraard mijn Poncho al klaar hangen. Het viel overdag reuze mee en Michelle kwam mij ophalen om boodschappen te doen. Heel gezellig om even met z'n tweetjes weg te zijn. Toen we terug kwamen zaten de kasten en koelkast weer vol dus laat maar komen dat slechte weer! Heerlijk een bewolkt dagje, ik knap er van op 😊 Gipsy is ook zichtbaar vrolijk, ik heb haar alweer geknipt wat heeft ons hondje het snel 🥵 vroeg in de avond ga ik buiten kijken of de satelliet trein weer langskomt, maar helaas het is te bewolkt om het te kunnen zien. Dan belt Sander, in Chaos is het minder bewolkt en ze zien de trein weer langskomen wel 40 stuks, waar is dat toch allemaal voor nodig??? Om 21:00 uur begint het te gieten, daar was het dan toch de regenbui en hoe het kleterde zo hard op het dak dat we elkaar niet meer konden verstaan 🤣 ook onweer doet nog even mee en de hemel verlicht mooi. Ik denk als hier echt onweer voorspeld wordt dat je wel wat meemaakt tussen die bergen. Gelukkig hebben we voor het eerst een hond die er niet bang voor is dus om 23:00 uur als de bui ten einde loopt gaan we lekker samen plassen stampen. Overal zijn enorme plassen en het grasveld lijkt wel een waterplas, Gipsy vind het heerlijk, het is ook even lekker afgekoeld.  En wat hebben we lekker geslapen 😴 vanmorgen zijn we even op zoek gegaan naar een nieuwe deurmat en die vonden we in de eerste de beste winkel en daar vond ik ook.......  gevoerde instap laarsjes , die kon ik natuurlijk niet laten liggen 🤣 ze zijn lekker lomp precies zoals ik het graag heb. We wandelen terug om de spullen af te gooien en gaan lekker op het terrasje van de zoete hemel koffie drinken. Inmiddels zijn er Duitsers gekomen en weer gegaan en vandaag weer twee Nederlandse campers het is best wel druk en allemaal zonder kinderen, geen idee of hier ook herfstvakantie is. Vandaag zitten we heerlijk binnen met alle ramen open, de vliegen zijn erg vervelend buiten en er vliegen ook wantsen die wil ik niet 🤣 het is heerlijk binnen dus geen enkel probleem. We luisteren lekker Kroegenhits op Spotify en spelen een spelletje. Geniet van het weekend, dat doen wij ook en tot schrijfs 👋🏻

1. Rosa Loeffen:
    14 oktober 2023
    Hier was zoveel gevallen... gunde jullie óók wat...regen😅💦🌨☔
  2. Monic Boerboom:
    14 oktober 2023
    Dat is lieffffff , als de berichten kloppen krijgen wij hier ook 5 dagen regen 🤣🤣🤣 we zullen zien, als we wegspoelen rijden we gewoon weg 😘
  3. Louise en Coby:
    14 oktober 2023
    Gisteravond en vannacht plensde het hier ook flink! Vandaag scheen het zonnetje weer lekker, half oktober en ook hier nog heerlijk warm voor de tijd van het jaar😍
  4. Monic Boerboom:
    14 oktober 2023
    Ja dat zei Perry ook al, niets te klagen 👍🏻een buitje regen hoort ook bij de herfst 😘