Hiken aan de kust

9 juli 2023 - Santander, Spanje

Vanmorgen om 6 uur ga ik op pad met Gibsy, het is droog en nog wat donker. Wij gaan dan ook voor de zonsopgang. Het is nu windstil en aangenaam buiten, een graad of 22 heerlijk dus. Gipsy geniet van de ruige kust, ze rent heerlijk rond. Ze zit nog aan de riem, ze is nog steeds gewillig dus loop ik geen enkel risico. Terug in de camper drinken we koffie en thee en begint het te regenen. Het is een druilerige dag en Eric kruipt nog even terug in bed. Ik heb niet goed geslapen omdat we scheef staan en ga nog even met de schapenvacht op de grond liggen om mijn rug weer recht te trekken. Om half 11 gaan we met z'n allen wandelen. Christ en Astrid zijn net terug van een rondje maar willen deze kant ook nog even zien. Christ heeft allemaal slakjes gefotografeerd op hun rondje, kijk zelf maar. Nu ik de hond niet vast hoef te houden lukt het mij om over het randje een filmpje te maken. Wauw wat is het hier mooi 😍 ik hou van de ongerepte en ruige natuur.  We blijven nog even hier, wie weet gaat de zon straks nog even schijnen. Vergeet niet te genieten van de foto's en filmpje. Tot schrijfs 👋🏻

1. Louise en Coby:
    9 juli 2023
    Prachtig hoor, heel logisch dat jullie met volle teugen genieten 🥰
  2. Monic Boerboom:
    9 juli 2023
    Het is ongelooflijk mooi, zo fijn om nu op deze relaxte manier te reizen en alles te bekijken wat je wilt. Het camper reizen is echt speciaal zo 😍
  3. Rosa Loeffen:
    9 juli 2023
    Wát een geweldige foto's maken jullie, en... ik zag de waterval😊, mooie ongerepte natuur👍💋
  4. Monic Boerboom:
    Lang gewacht, toch gekregen 😉💋
  5. Brigitte ❤️:
    10 juli 2023
    Hoi Monic,
    Wat een leuke verhalen om te lezen en wat een prachtige foto’s zitten erbij. Zo te lezen genieten jullie oprecht van dit fantastische avontuur. Het is jullie van ❤️ gegund….. hasta la vista 😘😘
  6. Monic Boerboom:
    11 juli 2023
    Hasta la vista, die moet ik onthouden 👌🏻 het is inderdaad heerlijk genieten, nog nooit waren wij zo relaxed op reis. Het is fijn als je alle tijd van de wereld hebt. Doe het rustig aan in Nederland met die hitte. 💜😘