Laatste weekendje weg voor we vertrekken

23 juni 2023

We hebben nog een laatste weekend en we zijn dus vanmiddag nadat Perry wat laatste dingetjes aan de camper gefixt heeft vertrokken naar Olst. Eric heeft vier aluminium velgen voor de camper op de kop  getikt en die moesten we ophalen in Olst en dat is iets verder dan Brummen dus je snapt het al, de keuze is snel gemaakt. Wij zijn er dit jaar al 2 keer geweest, maar toen was het strandpaviljoen nog niet open en nu wel 😊 het is heerlijk aan de IJssel, de wind waait lekker en het water is gewoon warm. Morgen krijgen we bezoek, oude buurtjes van de camping die hier in de buurt op de camping staan nu komen ons opzoeken en dan gaan we lekker eten bij het strandpaviljoen, ze hebben heerlijke schnitzels. Timo staat weer in de keuken dus dat komt wel goed. Fijn weekend allemaal en wie zich verveelt in Nederasselt is nog wat te doen 😉 groetjes uit Brummen 👋🏻

1. Rosa Loeffen:
    Goed weekend, geniet aan de IJssel, zie jullie dinsdag 💜
  2. Monic Boerboom:
    Jij ook fijn weekend Roosje mijn doosje 😘
  3. Melissa:
    23 juni 2023
    Een heel fijn weekend lieverd! ☀️
  4. Monic Boerboom:
    Jij ook Mel, doe het rustig aan! Spaar je energie voor vrijdag 🍹😉😘
  5. Maria:
    24 juni 2023
    Fijn weekend lieverds, en gelukkig voor jullie komt het steeds dichter bij het avontuur. Dikken knuffel voor jullie en hou heel veel van jullie xxxxxxxxxxxxxx
  6. Monic Boerboom:
    24 juni 2023
    Dankjewel zus, ik ook van jullie ❣️😍😘