We gaan vertrekken, all a board!

2 juli 2023 - Veldhoven, Nederland

Vandaag kom ik maar moeizaam op gang, het was veel te gezellig gisteravond ๐Ÿนen ik heb te veel fruit gegeten ๐Ÿ˜‰ het was een top avond, maar wat was ik brak vanmorgen ๐Ÿคฃ mijn collega's de feestbeesten van Interzorg teamco Laura, Brigitte, Melissa, Daantje, Astrid en Linda hebben mij erg verwend ๐Ÿฅฐ nieuwe Crocs voor op reis ๐Ÿ’œ en allemaal leuke kadootje, zo lief! Dennis kwam ook nog even langs met Pizza, wat een verwennerij allemaal. Bedankt lieve meiden voor jullie gezelligheid.ย

Uiteindelijk ben ik dan toch boodschappen gaan doen en een laatste wasje draaien en zijn we bij Perry, Lisa en de kids een bakkie gaan doen en dag zeggen. Dikke knuffels en een traantje en dan stappen we weer in de auto op naar Grave de camper oppikken en door naar Velp, alleen nog water tanken en de toilet legen en we zijn klaar om te vertrekken naar Veldhoven! Onze eerste stop en vertrekpunt van onze reis . Hier ontmoeten we Christ en Astrid die inmiddels al aangekomen zijn.ย

We rijden het bos in in Veldhoven en zien hun camper al staan. Heerlijke plek midden in het bos bij een ezel begrazing gebied. Uiteraard gaan we nadat we elkaar begroet hebben lekker wandelen in het bos met Gibsy en ezeltjes knuffelen, ze zijn zo lief en tam. Het is inmiddels alweer half zeven en Astrid zegt, we eten bij ons. Christ heeft kipfilets gebakken en met wat salades er bij en een lekker toetje is iedereen tevreden en gaan we nog even lekker buiten zitten voor een kopje koffie en thee. We oefenen even met de portofoon die we gebruiken onder het rijden en bespreken wat de volgende locatie wordt. Vandaag rond half 11, vertrekken we naar Belgiรซ, een tocht van 2,5 uur en dan wederom een plekje in de natuur ๐Ÿ˜dus klim aan boord, de reis gaat beginnen!ย

Vergeet niet de foto's te kijken die bij elk reisverhaal gepost worden ๐Ÿ˜‰ er zit er een bij van de beginstand van de kilometerteller en de tijd dat we vertrokken naar Veldhoven. Goede reis allemaal ๐Ÿ‘‹๐Ÿป tot snelย

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

Fotoโ€™s

1. Maria:
    2 juli 2023
    Leuke foto's lieverds, en we wensen jullie samen een goede reis en heel veel gezelligheid.
    Liefs en dikke knuffel.
    Van ons achterblijvers ha, ha
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  2. Monic Boerboom:
    Dankjewel, groetjes uit Belgiรซ ๐Ÿ‘‹๐Ÿป๐Ÿ’œ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
  3. Petericia:
    2 juli 2023
    Heel veel plezier samen en veel veilige kms! Enjoy.
  4. Monic Boerboom:
    2 juli 2023
    Dankjewel, we gaan goed op elkaar passen. We rijden in Belgiรซ nu๐Ÿ‘‹๐Ÿป leuk dat je meereist!
  5. Maasje:
    2 juli 2023
    Veel plezier samen toegewenst..
    Het begin is al mooi๐Ÿ˜
    Uitkijken!!
    Liefs maasje
  6. Monic Boerboom:
    2 juli 2023
    Dankjewel, we zullen goed op elkaar passen ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป leuk dat je meereist!
  7. Louise en Coby:
    Heel veel plezier! Het begin was al mooi๐Ÿ™‚
    Pas goed op elkaar. Groetjes!
  8. Monic Boerboom:
    Dankjewel, gaan we doen ๐Ÿ˜˜
  9. Michelle:
    Michรจlle: wie waren zo lief en tam? Chris en Astrid๐Ÿ˜‰? Xxx
  10. Monic Boerboom:
    ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃook
  11. Paul & Marijke:
    2 juli 2023
    ๐Ÿค— Goeie reis lieve Mensjes en hondje !!
    Zo mooi dat jullie droom nu uitkomt.
    Wij genieten mee ๐Ÿ˜˜
    ๐ŸŒˆ๐Ÿ€๐ŸŒˆ๐Ÿ€๐ŸŒˆ๐Ÿ€๐ŸŒˆ๐Ÿ€๐ŸŒˆ๐Ÿ€๐ŸŒˆ๐Ÿ€๐ŸŒˆ
    Liefs Paul & Marijke
  12. Monic Boerboom:
    2 juli 2023
    Dankjewel andere lieve mensjes ๐Ÿฅฐ jullie toverstafje hangt voor het raam en ik denk dat ik hem morgen maar eens over de navigatie haal ๐Ÿคฃ kan nooit kwaad. Gezellig dat jullie met ons meereizen ๐Ÿ˜˜