We gaan vertrekken, all a board!

2 juli 2023 - Veldhoven, Nederland

Vandaag kom ik maar moeizaam op gang, het was veel te gezellig gisteravond ๐Ÿนen ik heb te veel fruit gegeten ๐Ÿ˜‰ het was een top avond, maar wat was ik brak vanmorgen ๐Ÿคฃ mijn collega's de feestbeesten van Interzorg teamco Laura, Brigitte, Melissa, Daantje, Astrid en Linda hebben mij erg verwend ๐Ÿฅฐ nieuwe Crocs voor op reis ๐Ÿ’œ en allemaal leuke kadootje, zo lief! Dennis kwam ook nog even langs met Pizza, wat een verwennerij allemaal. Bedankt lieve meiden voor jullie gezelligheid.ย

Uiteindelijk ben ik dan toch boodschappen gaan doen en een laatste wasje draaien en zijn we bij Perry, Lisa en de kids een bakkie gaan doen en dag zeggen. Dikke knuffels en een traantje en dan stappen we weer in de auto op naar Grave de camper oppikken en door naar Velp, alleen nog water tanken en de toilet legen en we zijn klaar om te vertrekken naar Veldhoven! Onze eerste stop en vertrekpunt van onze reis . Hier ontmoeten we Christ en Astrid die inmiddels al aangekomen zijn.ย

We rijden het bos in in Veldhoven en zien hun camper al staan. Heerlijke plek midden in het bos bij een ezel begrazing gebied. Uiteraard gaan we nadat we elkaar begroet hebben lekker wandelen in het bos met Gibsy en ezeltjes knuffelen, ze zijn zo lief en tam. Het is inmiddels alweer half zeven en Astrid zegt, we eten bij ons. Christ heeft kipfilets gebakken en met wat salades er bij en een lekker toetje is iedereen tevreden en gaan we nog even lekker buiten zitten voor een kopje koffie en thee. We oefenen even met de portofoon die we gebruiken onder het rijden en bespreken wat de volgende locatie wordt. Vandaag rond half 11, vertrekken we naar Belgiรซ, een tocht van 2,5 uur en dan wederom een plekje in de natuur ๐Ÿ˜dus klim aan boord, de reis gaat beginnen!ย

Vergeet niet de foto's te kijken die bij elk reisverhaal gepost worden ๐Ÿ˜‰ er zit er een bij van de beginstand van de kilometerteller en de tijd dat we vertrokken naar Veldhoven. Goede reis allemaal ๐Ÿ‘‹๐Ÿป tot snelย