Op naar Lagos haven en centrum

27 augustus 2016 - Portimão, Portugal

We rijden vanaf het kleine terrasje richting het centrum en de haven. Langs de hele haven staan allemaal kleine kraampjes, het ziet er gezellig uit. We moesten er wel een grote berg voor op en natuurlijk wat omhooggevallen gaat komt omlaag! Gelukkig hebben we motor scooters gehuurd die hebben daar geen probleem mee, anders had ik moeten duwen:)We parkeren de scooters en ik zie een fontein, heerlijk hoed onder water en koelen die hap we lopen langs de haven en het water is heel helder ik maak er een foto van en dan ziet Perry krabben die langs de kant omhooggevallen krabbelen, heel grappig. ( Zie foto's) we lopen langs de kraampjes en een stukje de stad in, voor Eric is het dan echt op, bij een volgend fonteintje rusten we even op het muurtje en met mijn hoed maak ik Bitch ook even nat. We gaan zoeken naar een plekje in de schaduw voor de lunch. Een tosti en de mannen een hamburger en dan kunnen we er voorlopig weer tegen. Bitch doet het echt super op de scooter, ze ligt lekker rustig in de reismand en af en toe wilt ze er niet eens uit. Nu lopen we weer richting de scooters en gaan weer terug richting huis. Onderweg probeer ik nog of ik een foto kan maken, maar dat gaat echt niet lukken. Thuis aangekomen vragen we de vrouw van Ingo waar het meer is waar hun altijd met de hond gaan zwemmen en wat blijkt, daar waren we onderweg terug heel dichtbij. Nu hebben we besloten langs de rivier rio de arade te rijden en dan via de brug naar de andere kant. Aan de andere kant kan je bij de rivier komen en dan kan Bitch klein en groot even zwemmen en met de bal spelen.