vandaag heb ik de 150ste foto geplaatst:)

27 augustus 2016 - Portimão, Portugal

Ferragudo, eindelijk zijn we aan de andere kant van de rivier in het mooie vissersdorpje. Het water is hier brak en we spelen lekker met Bitch aan de waterkant. Hier kan ze ook echt zwemmen, de golven zijn niet zo hoog. Perry bijna op een krab en Eric speelt voor zeemeermin. (Zie foto) nu gaan we moe en voldaan tanken en naar VOC caffe een kopje koffie met een tosti halen. De supermarkt is nog open, dus we nemen ook nog een lekkere Portugese meloen mee voor morgen als we terug komen van de dolfijnen trip. Het is nu 21 uur en over een uurtje zijn we vast thuis en dan lekker naar bedje. Ik heb vandaag veel gezien van het mooie Portugal en een heerlijke scooterrit gehad achterop bij Perry. Bitch ligt ook tevreden in haar mandje, die zal ook wel lekker slapen. Tot morgen, ik droom vast vooruit en wish us luck for tomorrow:) als wij ze zien, zien jullie ze ook!

1. Carla Verrips:
    28 augustus 2016
    Het ziet er allemaal erg mooi uit. Fijn dat jullie ook zo genieten. Een echte vakantie dat lezen we wel. Heeeeeerlijk. Hier is het vies benauwd en helemaal niet fijn dat "mooie" weer. Maar is straks zo weer voorbij. En deze vakantie kan niemand jullie meer afnemen. Dus nog ff volhouden, dat genieten he.