We maken het goed in Vitoria

22 oktober 2023 - Vitoria-Gasteiz, Spanje

Even een teken van leven tussendoor. Het is prima vertoeven in Vitoria, we hebben gisteren samen een eindje gewandeld en lekker op een bankje in de zon gezeten in het park aan de waterkant. Voor zo'n grote stad waar we midden in staan heeft Vitoria verrassend veel groen, het is vlak en overal staan bankjes dus prima om te wandelen! De supermarkt tegenover ons heeft ongelooflijk veel, zelfs speeltjes voor de hond en natuurlijke snacks, de voorraad van Gipsy begon te krimpen dus heeft ze een mooi groen piep speeltje en kauw snacks, ze is er de hele middag zoet mee geweest. Wel raar om na al die rust van de afgelopen maanden nu midden in de stad te staan en slapen als een Roosje. Je kunt hier een speld horen vallen in de nacht, heel apart dat het zo stil is. Overdag daar in tegen zie en hoor je van alles. Er staan hier mensen van Duitsland, Ierland, Engeland, Spanje, Portugal, Frankrijk, Finland, Italien en nog een handje vol Nederlanders. Vandaag is het zondag en de ervaring leert dat er dan veel mensen weer vertrekken. We hebben dus genoeg te zien, we kunnen wandelen en zo komen we de dag wel door. Gisterenavond hebben we lekker Hutspot op met gehaktballen, Hollandse avond😉 nog een paar dagen en dan gaan we weer op pad, tot dan en geniet van de zondag 👋🏻 tot schrijfs

1. Rosa Loeffen:
    22 oktober 2023
    Zo inderdaad druk, ff wennen ja! Is weer eens wat anders😉👍
  2. Monic Boerboom:
    22 oktober 2023
    Zeker, dat is goed voor ons zijn we weer extra dankbaar als we weer op een rustig plekje staan 😉😘