We verlaten Friesland

12 augustus 2023 - Balgoij, Nederland

Gisterenmorgen hebben wij afscheid genomen van Bart en Martine met een bakje koffie. Dankbaar dat wij daar hebben mogen werken en verblijven, dit vergeten wij niet snel 😍 op naar de orchideeën hoeve en dan terug naar Dukenburg voor mijn welkom thuis feestje met de meiden. De orchideeën hoeve is echt prachtig, wat mooi opgezet allemaal. We zie van heel dichtbij aapjes en toekans erg mooi! De vlindertuin vond ik wat tegenvallen, dat was in Gemert veel meer en overal waar je kijkt zijn ze dan. Maar wat een bloemenpracht, niet meer normaal en al die dwerg papagaaien , stokpaardjes, schildpadden, ooievaars en flamingo's🦩 aan het einde drinken wij nog iets daar en dan is het tijd om te vertrekken.

Op naar Dukenburg voor mijn welkom terug feestje met collega's als ik aankom staan Laura en Brigitte al buiten met een Helium ballon en boven bij de deur heeft Melissa welkom thuis Moon opgehangen, gekkies, zo lang waren wij niet weg 🤣 wel super lief natuurlijk. Het is een heerlijke avond eerst gezellig bijkletsen met iedereen en later samen zingen tot 4 uur, het is als wij samen zijn altijd zo snel laat 😅 het was weer top ❣️ dat blijven wij ook doen, te leuk om mee te stoppen. We hebben heerlijk geslapen op de staddijk, heel fijn om te wandelen ook. Dan beslissen we dat we Yvon en Ruud op gaan zoeken in de theetuin in Balgoy. Als ik bel is er precies nog 1 plek vrij en wat blijkt... Els die wij eigenlijk in Portugal zouden ontmoeten is hier, haar plannen zijn ook gewijzigd 🤣 dat is leuk dan kan ik strak met Saba en Gipsy wandelen. Vanavond is het ballonnen vaart in Grave, dat is niet ver van hier. Even kijken, misschien gaan we wel op de fiets even er heen. Dat was het voor nu, ik meld mij weer als ik nog iets weet 👋🏻

Overigens, ons rondje Friesland is nog niet klaar, zelfs nog niet begonnen en nu ik in Bantega ben geweest wil ik ook zeker de rest zien. Friesland is mooi, groot en dun bevolkt, ik hou ervan 💗

1. Rosa Loeffen:
    12 augustus 2023
    Welkom terug weer... Overijssel en Drenthe zijn óók behoorlijk dun bevolkt, althans mijn ervaring. Hopelijk is de camper van Perry waterdicht en weer klaar voor gebruik! Het heeft afgelopen nacht weer flink geplenst, dus mooie test! XxxX
  2. Monic Boerboom:
    12 augustus 2023
    Geen idee of Perry regen heeft gehad, hun zijn in Flevoland achter gebleven 🤣 bij de orchideeën hoeve, daar was ook een vrije camperplaats met stroom. Maar het is zo goed aangepakt dat het eigenlijk niet meer kan lekken 💜😘
  3. Monic Boerboom:
    14 augustus 2023
    We gaan er allemaal langs Roos, ik heb een hele route boven de rivieren uitgestippeld. Het dak is dicht, alleen het raam moest nog afgekit worden en dat is nu ook gebeurt. Slaap lekker 😘