Op naar Viana do Costelo

19 juli 2023 - Viana do Castelo, Portugal

Vanmorgen was iedereen vroeg uit de veren. We tanken water, legen de toiletten en gaan op pad. De locatie waar wij heen gaat ligt heerlijk aan het water. De plas is onderhevig aan eb en vloed en staat in open verbinding met de Atlantische Oceaan. Het is een ritje van nog geen 45 minuten en we arriveren dan ook zo. De rit er heen is ook erg mooi. Als we aankomen is het eb en we gaan meteen een rondje wandelen, als we terugkomen staat het water laag. Astrid gaat meteen lekker op het strand liggen met Christ. Het is hier eerder koud dan warm gezien de flinke wind die er staat. Eric ligt in zijn mandje, uit te rusten van de rit 😉 Ik ga lekker bij de camper zitten in de schaduw de hele dag . Als enige neem ik een duik in het water heerlijk. We rapen steentjes met zilver er op en schelpen. Gipsy heeft hier veel last van klitten balletjes. Dat is het enige negatieve hier. Vanavond gaan we voor de grote biefstukken met gebakken aardappelen en rauwkost. Na het eten zitten we nog gezellig te kletsen, de locatie is mooi aan het water in de avond, alle huizen zijn verlicht . Ik zie zelfs een vuurvliegje op een struik. We houden het voor gezien, tijd om lekker te gaan slapen, morgen weer een nieuwe dag. Enne.... De biefstuk was heerlijk!

1. Louise en Coby:
    19 juli 2023
    Wat een prachtige foto's toch weer! Je kunt ook zien dat jullie echt aan het genieten zijn🥰
  2. Monic Boerboom:
    19 juli 2023
    Ja het is echt een mooie reis zo, overal zien we wel iets anders en de natuur blijft veranderen 😍
  3. Rosa Loeffen:
    19 juli 2023
    Mooie plek in de natuur, goed vertoeven! Heb t goed! Xxxx
  4. Monic Boerboom:
    19 juli 2023
    Morgen gaan we richting de Algarve, op bezoek bij Viriato, Otelo en mama. Veel te lang niet gezien ☀️ dan ga jij het wel herkennen 😉💋💜
  5. Rosa Loeffen:
    Ahaaaa, zéker! Alvast n goede reis daarheen 👍🏽☀️🌹💋