Afscheid nemen

19 juli 2023

Vandaag is een dag van loslaten en dat doet altijd pijn. Sam de hond van mijn zus, Alie een cliënt van mij en Christ en Astrid, ze gaan niet verder mee op reis. Niet omdat het niet gezellig is, maar ze vinden het te ver. De volgende trip is 700 km tot de Algarve en ze vonden dit al zo ver. Waar we bang waren dat Astrid heimwee kreeg is het Christ die niet verder wilt. Hij wilt op z'n dooie gemak terug reizen naar boven. Vandaag is dus een rare dag! Ik ga ze heel erg missen, maar weet ook dat ik ze weer terug ga zien. Wij zetten onze reis morgen verder door en gaan richting Portimao waar Viriato, Otelo en mama al met smart op ons wachten. De laatste keer dat we daar waren braken we onze reis af en gingen we naar huis om nog even bij Fredje te kunnen zijn. Toen hebben we dus geen afscheid genomen en nu gaan we elkaar weer zien. Mijn gevoel zegt dat dit onze laatste rit naar de Algarve is en vliegen wil ik niet meer, vandaar dat wij ervoor kiezen om los te laten en door te gaan. Het is voor allemaal niet fijn, maar een ieder moet dichterbij zichzelf blijven, dat was ook de afspraak. Dankbaar voor de 18 dagen die we samen op zijn getrokken, het was knots gezellig ❣️

We zijn dus nog gewoon een dagje op het strand en morgenvroeg vervolgd ieder zijn weg weer. We wilden nog even samen uiteten bij het strand restaurant, maar de kok kwam pas laat en wij hadden honger. Astrid oppert het idee om dan maar lekker eieren te bakken bij de camperplaats en dat doen we dan ook. We hebben nog een gezellig avondje buiten en Christ tracteerd nog op een ijsje. Ondanks het verdriet is het toch nog een fijne dag geworden. Ik had Astrid zo graag het mooiste strand van Portugal laten zien en dat ga ik ook doen, ik zal alles vastleggen en ze kan het hier terug zien. Zo maken we toch nog een beetje samen de reis af. Ik ben blij dat we morgen hier vertrekken vanwege Gibsy, ze zit telkens onder de klitten balletjes en het is een hel om ze allemaal uit haar vacht te halen. Dus allemaal weer instappen, we reizen verder naar de Algarve. Welterusten 😘

1. Rosa Loeffen:
    20 juli 2023
    Oh wat een afscheid, allemaal sterkte! Jammer dat de 3 weken vakantie nog niet afgemaakt is, maar gelukkig blijft er goed contact. Samen en toch alleen verder....
  2. Rosa Loeffen:
    20 juli 2023
    Jammer al dat afscheid, nooit leuk en voor iedereen sterkte. Nét geen 3 weken vakantie saampjes geworden... ik wens jullie afzonderlijke n goede reis toe.
  3. Rosa Loeffen:
    20 juli 2023
    Reactie stond er eerst niet, nou dan maar n tweede, dus jaaa één teveel😥
  4. Monic Boerboom:
    20 juli 2023
    Geeft niet Roosje, zeg maar nee dan krijg je er twee 😉 zeker jammer! Wij zullen vast nog samen op reis gaan, maar dan korte tripjes das meer Christ zijn ding blijkt nu. Doe het rustig aan Roosje mijn doosje 💜💋
  5. Louise en Coby:
    20 juli 2023
    Och, afscheid nemen is niet fijn, maar jullie hebben fijne herinneringen, zowel aan de hond, cliënt en jullie vrienden die jullie vast gauw weer zullen zien.
  6. Monic Boerboom:
    21 juli 2023
    Zeker weten, het is zoals het leven het hoort er allemaal bij. We hebben goed geslapen, op naar de Algarve! Daar wacht ons een wederzien 😊
  7. Brigitte:
    20 juli 2023
    Wat jammer al dat afscheid 😔😔, nooit fijn!! Maar jullie hebben jullie herinneringen en gaan elkaar weer zien 🤗🤗. Dan hebben jullie elkaar ieder afzonderlijk ook weer n hoop te vertellen over jullie reis. Fijne voortzetting allemaal 😘😘
  8. Monic Boerboom:
    21 juli 2023
    Dankjewel, komt goed we gaan nu uitkijken naar een fijn wederzien. Dat had ik ook niet willen missen. Fijne laatste dagje vandaag en dan een hele fijne vakantie! 😘😘☀️