๐Ÿ‘‹๐Ÿป Algarve

24 juli 2023 - Sรฃo Miguel do Rio Torto, Portugal

We hebben de Algarve verlaten, het is ons te droog en te heet voor onze kleine Gipsy. Ze zit onder het zand en heeft het zwaar met de warmte, die ons overigens nog mee viel. De parkeerplaats waar wij stonden is ook alleen voor dag en nacht parkeren en je mag er dus geen stoel buiten zetten. Wij hadden dat wel gedaan, simpel omdat we het niet wisten. De politie rijd een paar keer per dag langs om te checken op kampeer gedrag. Je snapt het, de hele dag binnen bij de airco zitten is niets voor ons en ook de hele dag op pad zijn niet. De hele kust van zowel Portugal als Spanje de Costa is bijna onmogelijk om nog wild te kamperen. Dus inpakken en wegwezen hier! Ons doel is behaald we hebben uitgebreid kunnen kletsen en afscheid nemen van de familie en wij gaan ons hondje terug brengen naar gras en water, daar waar ze zich veel beter voelt en weer tot leven komt. Op naar het noorden dus, we komen omhoog. Onderweg bij Intermarche doe ik de was en haal ik emmers water om onszelf te ontdoen van alle stof. Het gele zand wam gewoon door de horren heen waaien ๐Ÿคฃ Gipsy komt morgenvroeg aan de beurt voor een grote wasbeurt en dan moet iedereen buiten blijven zodat ik de binnenkant ook even nat af kan doen en we weer fris verder kunnen reizen. We staan nu in Fragel en hebben een camperplaats aan een prachtig zwembad, morgen gaan we dus om de beurt ook even lekker zwemmen.โ‚ฌ2,50 voor de hele dag, dat willen wij voor een half uurtje ook betalen. Als ik klaar ben met werken neem ik lekker even een duik. We hebben al op het terrasje van het zwembad gezeten en uitgebreid met Perry en Lisa gebeld, lekker beeldbellen als je WiFi hebt want ik blijk een data verslinder ๐Ÿ˜‡ hier begint de avond in te vallen, wij gaan lekker genieten van een heerlijke omgeving en voorbereiden op de poets dag vanmorgen. En Gipsy? Ze is nu al blijer, ze ziet weer gras en speelt weer met haar botje ๐Ÿ˜Š er loopt hier ook een Chihuahua, Gipsy wilt er dol graag mee spelen, maar hij is bang van haar๐Ÿคฃ ze is dan ook een kleine Bouvier, misschien als ze morgen nat is dat hij minder bang is . Welterusten allemaal, tot schrijfs ๐Ÿ‘‹๐Ÿป

Fotoโ€™s

1. Maasje:
    24 juli 2023
    Wouw mo en Eric, wat een onwijs mooie foto's en verhalen..
    Ik lees en kijk elke dag mee๐Ÿ˜
    Veel veilige kms op jullie gemakje naar huis๐Ÿ˜˜
    Groetjes maas en de kids
  2. Monic Boerboom:
    25 juli 2023
    Wat lief, dankjewel! Gelukkig zijn pap en mams inmiddels veilig thuis, wij genieten nog even verder en reis vooral gezellig mee ๐Ÿ˜˜
  3. Rosa Loeffen:
    25 juli 2023
    Moon, hoe heet is t daar nu?
    En doe ajb rustig aan met al die kilometers!!!!
    Dikke knuffel voor jullie xx
  4. Monic Boerboom:
    25 juli 2023
    Het viel nog mee hoor het was 35 graden in Portimao, maar ons kleine monstertje vind 25 graden al rijkelijk veel ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜˜
  5. Louise en Coby:
    25 juli 2023
    Rustig aan richting huis met al die mooie herinneringen op zak.... knuffel van ons allemaal.
  6. Monic Boerboom:
    25 juli 2023
    Doen we, we hebben geen haast er mogen nog wat mooie herinneringen bij wat ons betreft. Knuffel voor jullie allemaal terug van ons ๐Ÿ˜˜
  7. Rosa Loeffen:
    Dat kleine monstertje heeft n zwart velletje ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜˜