Ons bedje staat aan de Baskische zee vandaag 😍

19 oktober 2023 - Islares, Spanje

We hebben weer een mooi plekje gevonden vandaag, Islares in Baskenland, geliefd bij surfers en nu ook bij ons.  Verstopt tussen de bergen maar het weggetje naar beneden 😳 ik ben echt een platte land kind, ik kan er niets aan doen hoe mooi ik het ook allemaal vind , ik verlang naar vlakke wegen met hooguit een bruggetje 🫢 ik zeg net nog tegen Eric, ik zal blij zijn als we weer over de vlakte rijden in Frankrijk. Wel is het ons wederom gelukt om de regen voor te blijven, het regent echt minimaal onderweg en wederom bij aankomst droog. Ik ga uiteraard meteen weer met Gipsy er op uit. Honden zijn hier welkom ook op het strand 🐈‍⬛ dus rennen maar. Ik bel nog even live met Perry om hem de Baskische zee te laten zien. Telkens als ik iets moois zie moet ik aan hem denken, ik weet dat hij net zo'n genieter is , dus dat zal het zijn . Hij heeft opgenomen dus hij kon even meegenieten, jullie natuurlijk ook kijk maar naar de foto's. Vanmiddag hebben we even een stop gehad onderweg waar we brood hebben gegeten en Eric een dutje heeft gedaan, vandaar dat we wat later aankwamen vandaag. Gelukkig is het nog wel even licht. We zijn op het terras hier even een colaatje met een plakje cake gaan drinken en dan zie je meteen dat het hier toeristische is €10,- maar liefst 🤣 ik geef de hele vakantie al overal ruim fooi omdat de mensen het erg goed kunnen gebruiken, wij gratis verblijven en alles zo goedkoop is op het terras, nu dus niet meer, ik heb ook geen fooi gegeven, dat zit er lijkt mij ruim bij in. In coura betalen we voor 3 cola en 3 koffie €5,- wat een verschil. We dachten er nog aan om hier wat te gaan eten, maar we slaan over ik heb nog genoeg in de koelkast. We gaan vanavond nog een wandeling maken na het eten, Eric kan hier prima lopen dus profiteren we ervan. Geniet van de avond, dat doen wij ook, tot schrijfs 👋🏻

1. Louise en Coby:
    19 oktober 2023
    Wederom prachtig! Ook een fijne avond voor jullie🥰
  2. Monic Boerboom:
    Dankjewel 😘
  3. Rosa Loeffen:
    19 oktober 2023
    Jij "ruikt" de mooie plekjes, héél mooi daar!
    Fijne avond u2 💋💋🌹
  4. Monic Boerboom:
    19 oktober 2023
    Nu dan toch, Dankjewel Roosje en het voordeel van een wipneus zullen we maar zeggen 🤣😘💜