Op naar België

26 augustus 2023 - Poppel, België

Na 2 dagen Velp vertrekken we weer naar België dit keer. Het is een plaats waar wij al heel vaak van hebben gehoord maar nog nooit geweest zijn. Het is maar 75 km van Velp dus we rijden in een keer door. Het is lekker rustig op de weg en al gauw zijn we op plaats van bestemming. Het ziet er goed uit! Een atletiekbaan, trimbaan, Fitness, voetbalveld en volleybal veld. Hier kun je in de winter mooi fit blijven 🤣 de plaats heet Weelde en valt onder de gemeente Poppel. Net over de grens staat er een schattig kasteeltje langs de weg, op de terugweg probeer ik het te fotograferen. Gipsy voelt zich meteen thuis hier, ze rent vrolijk in het rond. We drinken een kopje thee en dan ga ik schrijven en Eric speelt een spelletje. Ik stuur een foto van Eric hier op de parkeerplaats en Astrid weet meteen waar we zijn. Hun hebben verjaardagen vandaag maar komen vanavond ook deze kant op. Ik geloof dat we het hier wel een paar dagen uit kunnen houden, goed weekend en tot schrijfs 👋🏻

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Louise en Coby:
    26 augustus 2023
    Leuk, veel plezier maar weer!
  2. Monic Boerboom:
    26 augustus 2023
    Dankjewel, wij hebben al hazelnoten geraapt 😋 jullie ook fijn weekend 😘
  3. Rosa Loeffen:
    26 augustus 2023
    Goed weekend daar in België xx
  4. Monic Boerboom:
    26 augustus 2023
    Dankjewel, jij ook fijn weekend 😘💜
  5. Heleen:
    26 augustus 2023
    Amai, gij zijt bij Poppel. Heb het goed.
    Knuffels.
  6. Monic Boerboom:
    🤣 dikke knuffel terug Heleen
  7. Astrid:
    31 augustus 2023
    De hazelnoten zijn heerlijk...waar gaat de reis de komende week heen?
  8. Monic Boerboom:
    31 augustus 2023
    Wij zijn in Velp nu en staan nu op de camperplaats. Waar wil je heen zaterdagavond?