Boodschappen doen in Spanje en naar het land

29 september 2023 - Infesta, Portugal

Vanmorgen toen ik uit de douche kwam was Michelle er al. Ze vroeg of ik meeging naar Tui in Spanje om boodschappen te doen. Aangezien alles op was een prima idee, ik zeg geen nee en tevens erg gezellig om even kwaliteit tijd met Michelle te hebben. We slaan lekker in en rijden weer terug naar de camperplaats. Vanmiddag nadat Sander klaar is met zijn podcast opnemen gaan we nog even naar het land om met eigen ogen te zien wat ze gedaan hebben aan de fundering van de schuur. Rond vijf uur komen ze ons halen met twee auto's. Michelle heeft haar achterbank vol hond 🤣 daar kunnen we niet met z'n allen bij in. Ik rij met Michelle mee en Eric en Gipsy met Sander. Als we op het land aankomen mogen ze allemaal los en kunnen ze even lekker spelen. Er staat een badkuip met water voor de schapen dus de honden kunnen tussentijds afkoelen, Gipsy gaat er helemaal in, anders kan ze niet spelen, het is dan veel te heet voor haar. De fundering ziet er goed uit, dat is een hele klus op ongelijke grond en ze zitten echt in de bergen, maar het is ze gelukt. We gaan nog even kijken bij de slangen vervelling die Sander op hun land heeft gevonden en het ziet ernaar uit dat die van een adder is en een flink exemplaar ook nog. Het is een gifslang dus voortaan met dichte hoge schoenen naar het land adviseert Eric. We gaan nog even lekker in de schaduw van de bus zitten en dan oppert Sander spontaan, zullen we morgen BBQ- en op het land.  Heel leuk plan , dat gaan we morgen doen! Michelle brengt mij met Gipsy alvast naar huis want zij moet sporten en Eric blijft nog even op het land met Sander. Als ze terugkomen heeft Sander Eric de omgeving nog even laten zien, het is erg mooi in Noord Portugal en ondanks de hoge temperaturen erg groen 💚 dan komt Eric ook thuis en eten en drinken wij nog wat buiten en gaan dan lekker binnen zitten. Het wordt in de avond wat frisser, maar wij hebben nog steeds alle ramen open en morgen wordt het nog warmer😅 en wij dachten nog wel dat het een stuk minder zou zijn.  Slaap lekker allemaal en geniet van het weekend 👋🏻 tot schrijfs